söndag

suck, vilken helg. är slut i hela kroppen just nu vill jag lova, kom precis hem från nordichallen. hade match halv 10 imorse, då vi mötte stockholmslaget lidingö. vi var det bättre laget i stort sätt hela matchen, men vi fick inte in bollen i mål. så matchen fick avgöras på straffar, dom som hade nerver att lägga straffarna var jennie, madde och vickis. tråkigt nog så missade en av dom, så vi åkte ur. mycket tråkigt. men roligt har det varit, trots att jag har varit DÖ sjuk. men jag lirade anyway, kanske inte så bra med tanke på att vi har träningar i veckan som jag också ska orka med.. suck! men nu börjar snart oth, så ska gå ner och kika på det. senare blir det andra avenyn, usch så spännande. pussis britt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0