torsdag

                        image23
idag är det allahjärtansdag som ni säkert vet, och den här jättefina rosen och bakelsen fick jag. skit god var bakelsen också. idag har det varit en bra dag som har gått jätte snabbt, vi hade skridskor på idrotten också. haha sjukt roligt, alla var så himla dåliga, men vad hade man förväntat sig? och jag lyckades även ramla in i min idrottslärare så vi båda ramlade på isen, då fick ni er ett gott skratt va classmates? jaja, sen gick jag och emelie på stan och handlade varsinn tröja. och nu sitter jag bara här, och har jätte ont i magen efter all gotta jag ätit. ne, nu ska jag sätta mig vid tvn och kolla på timrå - linköping, forzaaaa timrå. pussis

fortsätt att ha en glad allahjärtansdag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0