torsdag

what a day, har haft en väldans huvudverk hela dagen. och det blev ju inte bättre för att vi lirade rugby på idrotten heller, och jag har kommit fram till att jag kan vara en riktig kämpe bara jag vill, hehe! efter skolan så drog jag ner på stan och handlade en tröja och underkläder, sen kom linda ner på stan och då gick vi och solade. hm, sen drog vi på donken och åt upp våra bekymmer, ehe naat. och nu kom jag nyss hem från sussi, där jag har spelat spel med johanna jessica och johlina. och nu, ska jag ta ett varmt bad och träna på min engelska redovisning som vi ska ha imorgon. suck, har inget ordföråd när det gäller engelska. slänger upp nån bild på det jag köpte idag på stan, inget speciellt alls, men det är ju saker som jag behöver.  puss och hej!!11 (klicka på bilderna för att få dom stor)
         
dagens köp: blårandig tröja, underkläder

kolla på bhn och trosorna, tänk er vad snygg dom kommer att vara när man är lite brun i sommar. höhö


slänger även upp en bild på världens sötaste skor (enligt mig).



puss / malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0