dagen efter

ja, vaknade upp på murberget idag.. råkade slumra till på efterfesten tydligen. mallz är ingen bra festare märker jag, men det är så det ska vara. kvällen började på bik där vi hade lagfest, och firade maria som fyllde 19, vi mådde, drack,dansade,tävlade och vissa sprang naked runt fotbollsplanen (gissa vem, vilka?!).
kvällen fortsatte sedan med att vi drog oss till en ELAK david munther, där jag träffade älsklingsjullz bl.a, jävla happyface man vart då alltså!
drog sedan en sväng på hamnkrogen, där vi bl.a stötte på våran fotbollstränare, micket bra timing :)) och sen blev det till att bli lite illamående på tivolit, gällde dock att vara bra på att smöra in sig åt alla frescha polacker!

idag vaknade jag som sagt upp på murberget, trodde först jag var ensam i huset.. tills jag mötte upp några andra lirare som också hade slumrat till, bla alex som hade däckat i duschen (tummen upp). drog sedan ner för att ta en frulle på donken, och må lite i solen. men så bakis som alla va så var vi hemma ganska så fort igen. eh ja en rolig helg måste jag få påpeka :)))))

höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0