du kan inte lura mig

hallå, nu har jag precis kommit hem till mamit, där jag möttes calle och nora (jag eee bara sååå kär!!!!!!!) calle är fortfarande en prickigkorv sen egypten, dom blev ju myggbiten och allt vad det var.
 
YEYE, nu sitter jag här och väntar på att träningen ska börja, men först ska jag till papit och hämta moppen (se upp på gatan, mallz är i farten igen!!!!). och för er som har missat det, så har jag lagt upp NÅGRA av bilderna från egypten, kommer självklart mer sedan, men ni kan iallafall hitta dom på http://norlandermalin.bilddagboken.se/, och så trycker ni på 6 maj såklart.

OCH JUST DET, får ju inte glömma att alko-elin fyller år idag, stort grattis till henne och jag hoppas att du äter dig mätt på bullar åt mig....HA EN BRA DAG!

peace
  
på sista bilden ser ni mitt mysiga blåmärke som jag fick på matchen i lördags....HEH!

Kommentarer
Postat av: eliiie

TACK BEBISENNN :D:D

2008-05-12 @ 21:00:04
URL: http://eliiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0