söndagkväll

äntligen är söndagen över, en söndag som har bestått av GOSAKER.

jag och mimmi åkte ner på donken för att käka, vi satt och diskuterade lite om allt mellan himel och jord. åkte sedan till mimmi för att bara ta det lugnt. sen åkte jag hem, och då kom sandra, eftersom vi skulle kolla på tv tillsammans och käka massa gotta (he-he som alltid). tömde även det sista i min brors pizzasallad.

och jaa, sedan blev det då till att åka på tempo, där sandra köpte godis till sig, och sen blev det statiol för att köpa CHIRRE. jag älskar mat :D:D:D:D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi vet att du älskar mat

2008-05-18 @ 22:40:34
Postat av: malin

idag har jag fått reda på 2 saker

..att du vet att jag gillar mat :DDD:DDD
..och vem du är :DDD:DDD

tack för komentaren!

2008-05-19 @ 18:15:05
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se
Postat av: rosanna

vem gör de inte?8-) MAT ÄR KÄRLEK

2008-05-21 @ 19:24:23
URL: http://rosannascharin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0