tisdag

ja, då sitter jag här igen då :) nyss kommit hem, då jag ser att mamma bakat paj (mamma=snälliz). och ja, idag hade vi nationella, det gick (tumme ner). men jag lever endå. ikväll blir det jobb, och ska försöka plugga litte, men det brukar ju inte gå så bra när jag säger så. he-he

person 1 - var den nå stor då?
person 2 - jarå..jo men det var den
person 3 - fick du smaka något på den då? *he-he*
person 2 - fick jag säkert, men det gjorde jag inte
person 3 (hör ingenting, för hon sitter i sin egen lilla värld)
person 3  - var den god? min cheescake är väl godare?
person 2 - men jag vet ju inte?
person 3 - men stoppa in den i micron då

(ingen förstår något av detta förutom personerna som var med, och jag skriver endast upp det för att komma ihåg det i framtiden, för det var väldigt roligt!!!!!!!!!!!!)

  

Kommentarer
Postat av: eliiie

hahahahahahahaha, ja herrreeguuuudd :D:D:D

2008-05-13 @ 14:50:09
URL: http://eliiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0