tisdag

underbaraa dag eller? schteeeekt lagomt eller? traoru

eh, kass på uppdatering känner jag, men det skadar inte. he-he
dagen har ju som sagt varit as schööön, solat litte,pluggar LITTE och tagit det lugnt. åkte även och jobbade mellan 5-9 = jobbigt, men var faktist rätt nice att jobba idag endå. eh, men mallz är tom på fantasi=kort inlägg=glada läsare, heeeh


handlade lite igår, köpte även en kjol som jag ska lämna tillbaka imorgon pga att den satt som skit

slänger även upp en bild på blondinbella och elin, har faktist svårt att se skillnaden, eller vad säger du elin? ;)
    

Kommentarer
Postat av: rosanna

HAHAHAHAHA, klockrena elin vettu!:D

2008-05-28 @ 20:30:15
URL: http://rosannascharin.blogg.se
Postat av: eliiie

men herreguuuud, hur kan du göra så här imot mig?!?!?!?!?!?! NEEEJJJ, jag vill dö.

2008-05-28 @ 22:22:22
URL: http://eliiiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0