torsdag

ehhhh SKÖN DAG IDAG IGEN!? slutade klockan halv tio, drog med mig några till birsta, mottot var att GÅ LÖS BLAND ALLA KLÄDSTÄLLNINGAR, och det hela slutade med att jag kom hem med ETT fjuttigt linne, men vi hade ju skoj iallafall he-he,  shopping klockan 11 på morgonen får 4 av 5 toasters, kanon kul

drog sedan på  jobbet för att få plånkan tjockare, var apskoj att jobba idag, hade massa tävlingar, så det var ett jävla goooo på alla :DDD:DDD


..och på första bilden ser ni mina nya t ygskor, som jag köpte på rödakorset för endast 20 riksdaler, aplåder till mallan. fick ju lov att byta ut dom gamla tygisarna, för dom är nersvettade ;))))) ASGÖTT

Kommentarer
Postat av: Malin d

Tjeeena, vi ska vara några i stadsparken vid halv 7- kvarti 7 och förfesta lite innan middagen så bara att kila förbi =)

2008-05-30 @ 11:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0