24 november

hej hej hemskt mycket hej

nyss kommit hem från bondsjöhallen, har varit och lirat bandy idag igen. hahah helt sinnes vad roligt det är, men det roligaste är nog att vi är så satans seriösa, det köttas på som bara fahhhnnn.

annars då? jo jag till skolan runt 11 tiden, då jag fick veta att vi hade en till modevisning, dooh säger jag bara. och att jag hade träningsverk i ljumskarna gjorde ju inte saken bättre, såg nog rätt invalid ut när jag gick. annars var det svin skoj att träffa alla classmates igen, och vi hade mycket att prata om som vanligt. nu jag lägga mig i soffan och löka till hockeyn

hehhehherrå
 

Kommentarer
Postat av: Junitjej [Vinn smink!]

Ha en bra kväll!

2008-11-24 @ 20:03:36
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0