14 september


Ja må hon leva,
ja må hon leva.
ja må hon leva uti hundrade år!
Ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva,
ja visst ska hon leva uti hundrade år

Och när hon har levat,
och när hon har levat,
och när hon har levat uti hundrade år,
ja då ska hon skjutas,
ja då ska hon skjutas,
ja då ska hon skjutas på en skottkärra fram!!!!!!!!! GRATTIS MALIN!!!!!!

tackar tackar, idag är jag nu mera....18 år!!!! eller jag menar 17..helvette, jag har gått runt och trott att jag fyller 18, men så är det ju faktist inte, bad me.... men jag har faktist haft en ganska bra dag ändå, fick tex påfyllning till min geisha låda, tack jessan och mimzor, det behövdes!

så idag har jag bara mått, har badat i det nya badet som vi har köpt och käkat kräftor till middag, ASAGOTT...trots att vi hade kräftskiva med jobbet igår...OCH det mina damer och herrar, det var tamefan SKITA skojjigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0