15 september

MORSNING KORSNING!

hur fan e läget idag? jo tack, det är fina firren! sitter och väntar på att morran ska skrika ner mig på käk, dock oroar jag mig lite för att få duka idag, tänk vad jobbigt...buhuhu! idag har jag kommit fram till att det vore sjukt schööönt att ha en lägenhet nere i sundsvall, för jag har kommit på att dom här satans bussarna går aldrig när man vill att dom ska gå..som idag tex, jag började halv 12, men själklart fick jag lov att ta en buss som gick 09.26, och det känns ju jävligt bra! fick sitta på skolan och vänta i 1 h innan vi började, S-C-H-Ö-N-T...eh nä!

men nu ropade morran, slapp tydligen att duka också! YES, överlever alltså resten av dagen!

ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0