19 september

tjenare kexet

nyss kommit hem från kinaresturang, john bjöd mig på käk som en sen födelsedagspresent...hihhi sötisen! men tack ska du ha, nu är jag mätt och belåten. idag har det varit en rooooliiiiiii dag, började klockan halv 11 som vanligt, och slutade 2. roligast på hela dagen var nog Ida..hon satt och tjillade litt på stolen, när en geting kommer flygande, hon ska självklart försöka fly från den, men hon fastnar med hängslorna i stolen.......haaaaaaaaaahaahaha! trodde jag skulle dö

tog självklart en runda på stan efter skolan med eva och emmlan, handlades inte så mycket, men lite saker fick man ju med sig hem....ehehe sorry mami!

   
tjocktröjjan ska jag bo i resten av mitt liv, UTAN TVEKAN!!!!

Kommentarer
Postat av: amanda

vart har du köpt skorna?:D

2008-10-02 @ 19:33:00
URL: http://amly.blogg.se/
Postat av: amanda

okej, då vet jag att jag ska gå dit och köpa mig ett par då. Dom var jävligt snygga!!:D

2008-10-06 @ 11:42:45
URL: http://amly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0