8 september

hej gullefjun

som vanligt så har jag inget intressant att berätta, mer än att jag nyss har kommit hem från jobbet *weeh intressesmurfarna hoppar*. jag känner helt enkelt att jag inte duger i denna värl..jag vill vara som blondinbella, lära ungdomarna hur man går ner i vikt, eller vad man ska göra för att LYCKAS. så jag hade faktist tänkt att dela med mig av något här i bloggen, som jag är väldigt stolt över..........det är nämligen så att en hel del utav mina väninnor frågar hur jag gör för att få alla turk-ögon på mig......eller ah, på min bakdel. förstår självklart hur mina kompisar känner sig, jag menar.. hur kul kan det vara att gå med någon som har en sån röv som mig? det finns INGEN turk på burk som INTE spanar in min fylliga och smaskiga bakdel.... varning för bredlast.



good luck!!!!

Kommentarer
Postat av: sofie malm

hahaha, kul du var malin för en gångs skull mallan

2008-09-13 @ 21:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0