10 april

okey, here we go..  igår bestämde jag mig för att nu är det no more fotboll. eller vad säger jag, självklart ska jag fortstätta lira, men inte i biksk. och det har absolut ingenting med de tidigare inlägget att göra, dvs det där med tröj-numret. så hårt tog jag faktist det inte, så om ni hör något om det så är det bara skitsnack precis som vanligt, vissa brukar ju vara jävligt bra på att snacka. hur som helst så var det iallafall lite andra saker som hände igår, så jag väljer därför att hoppa av bik. men ingen ska få mig att sluta med något som jag älskar, satt jag kommer fortsätta lira med något annat lag :)

hur som helst så känns det sjukt tungt att lämna världens bästa fotbollstränare stefan odestad, och det vet han om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket lag ska du spela med??

2009-04-18 @ 12:05:53
Postat av: Anonym

vilket lag ska du spela med??

2009-04-18 @ 12:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0