15 april

mitt jobb är egentligen rätt roligt, man får prata med personer som man aldrig skulle kunna prata med annars. tex så pratade jag med 2 st modo spelare förra året, inget som dock var så...speciellt, kände mest att jag bara ville slänga på luren i örat på dom, ehe.

men nyss fick jag prata med en intressant person, nämligen johan palm, han är ju faktist en rätt rolig krabat satt. vårat samtal blev dock inte så långt eftersom det faktist var hans pappa jag skulle snacka med, johan är ju typ i målbrottet satt man hör ju inte vad "karln" säger.................

Kommentarer
Postat av: Madelene

Meen, du ja snyggo :D

2009-04-15 @ 16:45:09
URL: http://madelenenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0