2 april

sådärja, då var sminket borttaget och gaddarna var borstade, schönt. idag är det torsdag = dödar dagen = svenska, naturkunskap, kultur och stilhistoria och engelska. ja, ni hör ju själva. och idag hade vi nationella muntliga i engelskan, gick helt okej faktist. känns jävligt bra att jag har det överstökat. kvällen spenderades iallafall med lindis och edman, jag kikade på film medans linda fixade Idas frilla.. och sen vill ni inte veta mer, tro mig :DD

imorgon blir det skolis på dagen och på kvällen ska jag väl övningköra litte, går fin fint vill jag lova...peppar peppar! och på kvällen blir det spelkväll med john mamit och sussi. fan att jag missar Lorentz & M. Sakarias på stads.......buhu!

senareee


ni som tycker att vi är lika varandra, vaaart ser ni likheten(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0