28 april

borde jag sova nu? ja det borde jag, är ganska så trött efter dagens träning. men jag kommer förmodlingen inte kunna sova på ett bra tag, kanske  för att jag och pernilla tog en powernap efter maten, inte bra.

aha annars då? helgen var rolig, och framförallt händelserik. började hos mimmi där vi käkade och myste på, började smutta lite på vinet, och sen var alla i full gång. drog ner på krogen runt 12 tiden där vi shakade våra lurviga, he-he. sen blev det biggan som vanligt, och sen hem till mimzor för att sova. Mallzen fick nya härliga smeknamn under kvällen iallafall

* hora
* norrländska fjolla
* vita hora
* feta kossa
* svenne jävel


vad ska man säga? härligt bryyyyd det där, eller nej. det var hon fan inte, inte på en fläck. men en sak vet jag, hon var lite smått retard..fast bara lite! och tydligen så hade hon slängt mat och vatten på mig inne på big boy? hm..det man inte vet, det vet andra, visst är det så man brukar säga? :) aja, det är iallafall den fetaste myten jag har hört på länge iallafall!

senare va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0