14 december

haha idag körde hela klassen på röda läppar, eftersom ví hade luciatåg och temat var "dirty" haha.

HEMMA!

haha alltså, jag fattar egentligen inte varför jag har en blogg? jag är så jävla dålig på att uppdatera, och det är faktist riktigt tråkigt att skriva ibland. men antar att det mest är för att jag ska ha att läsa när jag blir äldre? hm..

hur som helst så har jag spenderat min helg i sundsvall hos emelie, vi har mest bara tagit det lugnt. funderade på en utgång i lördags, men var inte en jävel som skulle ut så vi bestämde oss för att stanna hemma och fetta istället, RÄTT VAL. förövrigt så såg vi på idol i fredags också, tråkigt att inte calle vann, men erik är ju stört bra han också satt. men var det bara jag och emelie som ville skjuta eriks flickvän eller? hahah så pinsamt, hon står nog fortfarande kvar på scenen. hahah skott i pannan RÄTT av bah

NU: käk och sen jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0