4 december

haha var det någon som såg på idol? westlife var ju där, och DAMN...helt seröst nykär!

..jaha, och vafan gör jag hemma på en fredag då? brukar ju vanligtvist träna till 21.30, men har åkt på en jävla hosta så tänker inte träna något över helgen, ska till sjukan på måndag förhoppningsvis och kolla upp vad om är FEL. har varit jävligt sliten hela veckan också, somnar på bussen till skolan, somnar på skolan, somnar på vägen hem från skolan, somnar innan träningen osv.. svin jobbigt! så nu somnade jag efter maten, och vaknade lagomt till när westlife var med på idol. fin..t

imorgon fyller dette (min farbror) 30 år, så då ska vi fira honom. sandra försöker få med mig på krogen efter vi varit där, men få se hur det blir. är ju faktist lite sjukis.

later



JA, calle!!!!! sjukt viktigt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej! Tyvärr så skickade jag tillbaka klänningen, eftersom jag kände att jag inte hade råd den månaden. Så det blev aldrig någon bild... s/m satt dock perfekt och jag brukar ha strl 36-38 i kläder! Portot på returen är betalt, så det är ju lätt att skicka tillbaka den annars :), men den är supersnygg i verkligheten också... så du blir säkert nöjd :)

2009-12-05 @ 06:24:45
URL: http://lolloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0