18 februari

HEEEEJ KÅMPIZAR!

sitter på skolis och funderar på att dra ner på stan och dra en subway, men min ekonomi ligger inte på topp just för tillfället, he-he. blir väl till att käka firre i matsalen då, eller värma på ett paket nudlar..mmmmm gorre! sitter med brudarna och snackar lite om helgen nu, är faktist jävligt pepp

haha sitter och kollar på emmlan, hon försöker få bort larmet på sin nya bh som hon tydligen "fick" i födelsedags present..hm, låter fundersamt. har jag en snattare till kompis? kanske var det hon som snodde min väska som jag glömde på bussen också? jävla emelie

just det, länge leve Peter Forsberg...naaaaaaat hahah

Kommentarer
Postat av: Jossan

visst skulle vi gå ut tillsammans? :D

2009-02-18 @ 18:39:33
URL: http://jsftelby.blogg.se/
Postat av: emmlan

slutaråå,skyll på elli och eviz!=(

2009-02-20 @ 00:17:17
URL: http://bloggarvarjedag.naaat
Postat av: Anonym

fan, din svenska är ju riktigt dålig. ig svA?

2009-02-22 @ 17:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0