25 mars

phhf, sitter och hackar tänder uppe på mitt rum nu, vad hände med vädret? från strålande sol och värme till snorkallt, inte ok. den här jävla kylan har gjort så att jag har dragit på mig en förskylning också, vilket känns jävligt tungt med tanke på att vi har cup på lördag. antar att det är lika bra skippa den då så man kan träna fullt ut nästa vecka!

åhåå, någon kom just fram på tvn och gjorde mig lite varm i kroppen igen, MIN MAN, håkan hellström!!!!


tadaá, mina nya tights som jag tycker är farligt snygga!
(för en gång skull så har jag inte klippt sönder dom med egna händer)

Kommentarer
Postat av: inte emlan

snygga strumpor,grrrr!;)

2009-03-26 @ 23:58:20
Postat av: inte emlan

snygga strumpor,grrrr!;)

2009-03-26 @ 23:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0