valborg


jag och bästaste rosanna, sover? vilar? NE, myser


dra mig baklänges vilken lyckad valborg det blev, eller hur tjejer? började med grillning och förkrök hemma hos moi, sedan tog vi beslutet att dra till norrfällsviken till oscars stuga. och satan vad bra att vi tog det beslutet, hörde att det inte hade varit allt för roligt hemma i härnta.. men satan vad roligt vi hade :D blev bastu (med täcken på), kortspel, krogen (fänget), badning för vissa och en jävla massa alkohol.

Moser kom till norrfällan med inställningen att han skulle bli dyng, och nog fan lyckades han.. men han var självklart inte den enda! det var ett jävla drag i alla, om jag får säga det själv. dagen därpå så vaknade jag upp i en säng med 4 personer till, varmt? jävligt varmt. så vi snabbade oss ut i solen och började hinka vatten, alla förutom henkan.. han tog fram en bira.

bilder kommer laterrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0