7 november

nu sitter jag på jobbet och snart är det dags för hemgång. har fått lyssnat på ljudfiler hela dagen idag eftersom jag har så satans ont i magen. och det har inte varit allt för mycket försäljningar så jag har typ inte gjort någonting alls, mehe. göttare än körv.

snart kommer pappa och hämtar mig, sen ska jag övningsköra lite. sen ska jag hem och äta gomat, kött, potatisgratäng och beasås. då mår man!

ikväll så ska jag och jonsson ha myskväll, får se om sandra joinar också..men hon var sugen på utgång satte. jag känner för att jag bara MÅSTE ha en vit helg. tror att det blir en vit nästa helg också, och helgen efter det så är det....HOFFMAESTRO, och då jävlar blire utgång :))) can't wait!

Kommentarer
Postat av: rosanna

ÅH! vart spelar dom? hudik?:D

2009-11-07 @ 20:43:05
URL: http://rosannascharin.blogg.se/
Postat av: mallz

YES :D

2009-11-07 @ 23:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0