8 november

ÅHHHH OSKAR I ENSAM MAMMA SÖKER...varför valde hon honom? jag hade ju tänkt att söka upp honom..buhuhu

haha, jag har alltså nyss kollat klart på ensam mamma söker, kollade på det på datorn så man slipper alla jobbiga reklam pauser. tidigare idag var det träning, och efter den så snabbade jag mig hem till pappa. han jag och mathias åkte ner på matverkstaden och käkade mat eftersom det är farsdag idag. så det var trevligt :)

förövrigt så var det väldigt trevligt igår, jag och jonsson drog till pettan där vi spelade guitarr hero och lirade biljard. jag sög på guitarr men var ju istället bäst på biljard ;) MEHE. runt 2 tiden drog vi ner på bigboy för att träffa folk och äta. blev dock ingen mat eftersom det var sååå lång kö. så vi snyltade lite av krille istället.

nu: SOVA så man orkar upp imorgon. börjar jobba klockan 9 = vill inte vara seg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0