15 oktober

hola amigos!

ligger i sängen med dattan och en smoothie i handen, må? må..en snus på det här så är allt perfekt. eller ne..har ju en sjuk mensverk som gör att jag...ja håller på att avlida! skulle egentligen jobba idag, men sjukanmälde mig eftersom jag har så ont i magen, och lindström vet att det var lika bra, för jag är fan ingen bra säljare när det är dags för lingonveckan.

aja, hur som helst så gick ja och la mig när jag kom hem från skolan..och vaknade av att jag mådde helt okej, så då tänkte jag att jag kunde träna, eftersom vi hade träning idag. men nej, då hade jag såklart missat den. men då tog jag mitt feta arsle ut och sprang istället, duktig mallz.

intressant va? :)

...nehe

hejdårå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0