19 oktober

åh, jag har en sån beslutsångest!

var inne på naturkompaniet idag och kollade på en fjällräven jacka, men alltså..ne jag vet inte. har kört på dunjacka i 2 år i rad nu, och det är ju så satans fult så jag vet inte vart jag ska ta vägen. varför jag har haft det tidigare är väl mest för att dom är varma, men de är ju det som är grejjen, dom jackorna jag har haft har inte varit så jävla varma. men jag vet ju att fjällräven jackorna är sjukt varma, men då är ju frågan om det är värt att punga ut 5000 spänn för en jacka som är jävligt varm men inte ett dugg snygg? åh, hatar att frysa men vafan.

aja, nu ska jag byta om och göra mig redo för träning. ses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte fjällräven.. 5 000 pix för en puppa med rävhuvud!

2009-10-20 @ 15:04:09
Postat av: malin

jag är medveten om att den inte är så jävla hot, men jag kör hellre med en ful men varm jacka än att springa runt i skinnjacka hela vintern som vissa andra :D men tack för hjälpen!

2009-10-20 @ 20:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0