8 september

jaaa...tror att jag äntligen har kommit på vad jag ska ha som projekt arbete under det här året. om jag inte kommer på något bättre så kommer jag nog köra på det här. så nu slipper jag gå och fundera på det.

idag hade vi skolfoto, och jag fick STÅ upp, så jävla viktigt. synd bara att jag känner på mig att jag fick trippelhaka, skelöga, kanintänder och lite sånt. men vafan, den bju jag på hedbergska. idag slutade vi typ klockan 12, galet skönt. drog ner på barista med elin malin linn och madde och käkade lunch. vi blev kvar där till typ halv 3 och snackade av oss lite.

NU: träning, wiho. 

Kommentarer
Postat av: The hills & The City

Hej!

Jag Har en The hills & The city blogg.

Tycker du om serierna så kika gärna in i min blogg

Ha det bra =)

2009-09-09 @ 04:06:27
URL: http://hillsandcity.blogg.se/
Postat av: sofia

Vad ska du ha för projektarbete?=)

2009-09-10 @ 12:29:39
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0