21 augusti

kan....inte...slita...mig...frå...paradisehotel.

har suttit i någon timme nu och kollat på danska paradisehotel som jag följer sen någon vecka tillbaka. följde även hela förra säsongen av danska ph, det är mycket bättre än svenska tycker jag. dock så kan jag inte slita mig just nu. har inte bestämt mig hur jag ska göra ikväll heller, antingen går jag ut nykter och är med på marias sista utekväll i härnta, eller så stannar jag hemma med lindis och gå ner på krogen och hälsar på brudarna mina sen. blähä, vägrar dricka sprit iallafall sen förra helgen då det spårade lite. blöh, nu ska jag ta mig en funderare medans jag tittar på ett till avsnitt av paradise, hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0