14.28

sjukt less jag blir, vart fan är min mobil? det här är väl fan det sista jag behöver.

aja, men vi hade sjukt kul igår iallafall. bra förfest med teamet och sen blev det krogen, träffade sjukt mycket folk igår som man inte brukar träffa när man går ut. bl.a min barndomskompis nicklas som jag inte träffat på hur länge som helst. men sen började min otur........hade glömt bankomatkortet hos gonza, så fick springa hem till henne och hämta kortet för att kunna ta en taxi hem. när jag har hämtat kortet så märker jag att mobilen är borta, så nu vet jag inte om jag har glömt den hemma hos henne när jag var och hämtade kortet, eller om jag tappat den på krogen. den är avslagen iallafall, men min mobil lever sitt egna lilla liv, så antingen är den snodd, eller så har den bara slagit av sig själv. men vem fan vill sno min gammmobil? åh, sjukt less jag blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0