25 februari

hola amigos!

nyss kommit hem från jobbet, lyckades ligga på mål idag igen. vettefan vad som har hänt, men från att vara sjukt omotiverad till att faktiskt tycka att det är lite roligt att gå till jobbet. aja, nu tänkte jag borsta gaddarna och gå och lägga mig och dra igång någon rulle att somna till.

imorgon blir det school as usual och sen blir det birsta med catharina. runt 6 tiden ska jag möta upp rosanna och dra hem till henne, där jag kommer att stanna tills på söndag. och på lördag är det äntligen dags för MASKINEN, som vi har väntat. hela stadshuset är öppet och det är slutsålt, kommer att bli fett.

förövrigt så är jag fortfarande sjukt besviken över att sverige åkte på däng imorse, men livet går nog vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0