22 juli

varför lär man sig aldrig att ta det LUGNT med alkoholen när man vet att man ska jobba dagen efter? och varför tar man alltid den där sista shotten 5 minuter innan krogen stänger? någon som vet? inte? okej.

gårdagen var iallafall jätte trevlig, vi var ju alltså på hamnkrogen och åt med alla som hade varit med på beachfotbollsturneringen,  och förresten. vårat lag vann hela skiten, fantastiskt roligt. efter krogen drog vi till ett ställe och badade och efter det drog vi hem till mig och badade. jag och dahlgren gick väl och la oss runt 5 tiden, så jävla inte okej när man ska upp och jobba dagen efter. fet smäll på mig



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=baIRq0ork7omv6Ag8EfnJb9TlTNlKTgksozYneFOYsyInxoi2JJ9#shoeGallery

och fortsätt rösta,  nu är jag uppe på top 100 (wow, bara 24000 röster kvar tills jag slår paow). he-he

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Sv: Jag har röstat :) rösta du nu

2010-07-22 @ 23:37:15
URL: http://cathrinepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0