6 juli

alltså allvarligt, dom nya sommartiderna på jobbet dödar verkligen mig. förut så kunde man välja mellan att jobba tex från 9 till klockan 5, eller från 5 till nio. valde man det första passet så fanns det tid för att göra annat på eftermiddagen, och valde man det sista passet så kunde man ligga på stranden hela dagen. men nä, nu jobbar vi 11-8, INTE SKÖNT. hela jävla dagen blir förstörd. men idag skickade jag in ytterligare ett CV till studentconsulting, så hoppas verkligen på att hitta ett nytt jobb, känner verkligen att det är dags för lite nya utmaningar nu. men samtidigt så kanske jag ska vara glad över att jag ens har ett jobb? finns ju dom som inte gör något annat än att slöa på dagarna, och det tjänar man ju inga pengar på..vad jag vet iallafall?

aja, nu ska jag sluta vara negativ. imorgon jobbar jag iallafall och sen drar jag och brudarna ner till sundsvall för en helg på gatufesten, något som har blivit en tradition kan man nästan säga? jag minns när man var 15 och åkte ner och söp sig full på bussen, och drog senare in på madhouse eller vad det nu hette, haha. fyfan vad ful man var. dock var det jävligt roligt på den tiden. men jag är faktiskt riktigt laddad för årets gatufest, få träffa alla "klasskompisar" och alla andra kompisar som man har där nere.

äsch...fan vilket tråkigt och seriöst inlägg det blev, men äh. OCH JA, nu har mina skor som jag beställde kommit, dom var vrålsnygga verkligen, synd att man har fetaste skavsåret så att man inte ens kan ha klackisar i helgen då, bläh.


inte alls less? nejnej.

Kommentarer
Postat av: /L

sv:tack fast jag gillar din blogg mer,,, hur länge har du haft din blogg??

2010-07-07 @ 09:29:26
URL: http://lunaaa.blogg.se/
Postat av: /L

haha jag haar haft min blogg i ett år ,tur att du får många läasare!!

hur många besökare har du per dag ungefär??

2010-07-07 @ 13:36:27
URL: http://lunaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0