turkiet

ah, turkiet var så jävla awesome! 38 graders värme, goda drinkar, roliga bargator och världens bästa mamma. vet inte riktigt vad jag ska säga om resan, förutom att det var så sjukt roligt. många tänker nog hur fan man kan ha roligt utomlands med sin mamma? då känner ni inte min mamma.. vi hade fruktansvärt roligt, och vi har absolut hittat våran favorit bar. en bar där bara killar jobbar, och alla KILLAR står på baren och dansar, fantastiskt roligt. vill dra med mig brudarna och åka i augusti igen, men vet inte hur jag ska ha råd med det eftersom jag ska dra till thailand i januari, lär ju kosta skjortan.

här kommer några bilder iallafall -
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0