2 mars

fy satan vad trött jag är. har gått i skolan från halv 9 till halv 7, dock var det frivilligt men ändå. mönstret till balklänningen ska nämligen vara färdigt och inlämnat på fredag. och jag vet fan knappt hur klänningen ska se ut? sen har vi en annan klänning som ska vara påbörjad innan den här veckan är slut. så har suttit och sytt på den och även försökt komma på exakt hur balklännings-satan ska se ut. ser ut som att det blir en helt vanlig lång klänning, eftersom jag verkligen inte kan komma på något annat. aja, kom hem någon gång efter sju och var dö hungrig eftersom det var kattskit till lunch på skolan, så kvällen fick avslutas med GO JÄVLA SUSHIN.

jag är fan kukless på allt nu känns det som...KAN TÅ JÄVELN BLI BRA SNART ELLER? har inte tränat fotboll på 2 månader nu eftersom jag brutit tån. det låter så jävla fjantigt, men helvete vad ont det gör. OCH JAG VILL KUNNA TA PÅ MIG ETT PAR KLACKISAR, istället för att strosa runt i mina jävla kängor (som typ är dom ända skorna jag kan gå i eftersom jag har så ont.)

gud vilket roligt inlägg, hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0