1 maj

HEJ!

har precis vaknat till liv, så tänkte att jag slänger in ett inlägg innan jag drar iväg. gårdagen var svin trevlig, vi satt hemma hos emelie och drinkade lite och sen drog vi ner till en som heter anton och hade lite trevligt. runt 12 tiden drog vi ner på krogen och skakade lite rumpa. det fulaste av allt måste ha varit alla jävla komiker som vi träffade på krogen? peter walbeck, felix herngren, henrik schyffert och massa fler. vad fan gjorde dom i sundsvall liksom?

jaja, nu ska jag dra ner och käka och sen ska jag dra iväg till några kompisar, ses


haha felix herngren


peter walbeck spanar in catharina..ehe


johan rheborg


Kommentarer
Postat av: elin

hahah wtf, nice:DD

2010-05-03 @ 14:35:57
Postat av: Jenny

Det var ju Big Comedy på Tonhallen :)

http://www.blixten.se/humor/big-comedy

2010-05-16 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0