17 maj

fan vad sämst jag är på att uppdatera, men jag har faktiskt skolan att skylla. det är jävligt mycket som händer nu gott folk. På onsdag är det mösspåtagning (som jag har väntat), nästa vecka så sätts betygen, nästa lördag är det bal. så ni kan tänka er hur mycket plugg det är nu i slutet va? stört jobbigt. men något som är fantastiskt roligt är ju att det är så satans mycket fest, och det gillar ju mallzen vettu.

nu i veckan drar även serien igång, första matchen på onsdag, men den missar ju jag eftersom det är mösspåtagning på dagen, då börjas det redan klockan 8 på morgonen i busbacken med resten av sundsvalls studenter, sen fortsätter festandet hela dagen och natten, wiho. och som jag sagt tidigare till min tränare och dom i laget, så tar jag studenten före fotbollen, för vad jag vet så tar jag bara studenten en gång i mitt liv?

aja, tråkigt inlägg. men vem bryr sig? inte jag iallafall :D schmek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0