23 maj

åh...jobba...är....jobbigt. men tur att jag får gå hem om 10 minuter då eftersom jag har sålt så bra idag då. anledningen till att jag uppdaterat som en handikappad är för att jag har varit bakis fram till idag, heheh närå. men det tog ganska rejält på krafterna att supa 17 h i sträck. och jag säger bara en sak, fan vad glad jag är att jag valde att gå skola i sundsvall, mösspåtagningen var helt jävla awesome, stört mycket folk och bra musik på torget. men nu är det bara att ladda om, nu blir det till att tokplugga hela veckan eftersom betygen sätts på fredag, så ja..efter fredag så är vi lediga fram till studenten, hur underbart är inte det?

pözzehn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0