16.53



fyfan vad det här gjorde min dag, idag på teammötet så kom Magnus in med 3 tavlor, 1 tavla där det var ett diplom till hela teamet för att vi vann tävlingen om 10.000 kronor, sen sa han även att han ville ge 1 tavla till två personer som hade gjort ett sjukt bra jobb under oktober månad. jaha tänkte jag...sen ropar han upp mitt namn. alltså, låter kanske inte så jävla stort. men jag blir så jävla glad, först blev jag månadens säljare för september, och nu det här. blev skit rörd, uppskattar det otroligt mycket :) så nu kommer den här pryda com hems väggar tillsammans med den fula jävla bilden som hängdes upp på mig förra månaden.

annars då? annakarin och lisa skickade hem mig en timme tidigare idag eftersom jag knappt kan prata eftersom jag har så ont i ryggen, har fan aldrig varit med om något liknande, helt stört att man kan ha så ont. jaja, fick som sagt tid på sjukan imorgon, så får vi se om dom kan säga vad det beror på.

nu ska jag fortsätta spela memory med småtrollen.


hahah bilden från förra månaden, synd att man inte ser hur jävulst retard jag ser ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0