23.47

varit med brudarna hela kvällen och fixat lite inför resan, börjar fasen närma sig nu. runt halv 10 drog jag ner på gymmet och tränade litt, kan säga att det behövdes. har inte tränat sedan förra tisdagen då jag lirade innebandy med brudarna, efter det blev det något knas med min rygg som sagt, så ja.. kändes skönt att få röra lite på sig nu ikväll!

nu ligger jag bara i sängen och lyssnar på muuuusic, tankar hem lite låtar som jag måste lägga in på ipoden sen, DEN SKA FYLLAS MED GRYM MUSIK.


Kommentarer
Postat av: Ros-an-na

Den är redan fylld med grym musik sa Joel;)

2010-11-10 @ 23:11:49
Postat av: mallz

joel snackar så mycket skit han ;)

2010-11-11 @ 10:46:41
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0