3 november

fuck, jag kan knappt andas för att jag har så jävla ont i ryggen. känns som att hela ryggen ska bryta ihop när jag tar ett andetag. började känna av det igårkväll när jag lirade bandy med brudarna, och idag känns det förjävligt. ouuuffh, kill me.

och man kan ju inte annat än älska dom på sundet, jävla rövar.

röven: vad har du för problem?
jag: jaa, jag vet inte, jag kan knappt andas för att jag har så sjukt ont i ryggen, sen blöder jag näsblod varje morgon, har gjort sedan i fredags. min chef snackar något om järnbrist?
röven: eeehhh, ja..nu behöver vi ju inte vara så långsökta. du har nog sovit konstigt..
jag: men lugn nu, jag kan fan knappt andas? jag har väl varit med om ryggont tidigare pga att jag sovit dåligt? Det känns fan inte såhär..
röven: jaja, om du ser detta som ett problem så kan du få en tid imorgon klockan 10..
jag: JA OM DU SER DET SOM NORMALT ATT JAG BLÖDER NÄSBLOD VARJE MORGON OCH KNAPPT KAN ANDAS FÖR ATT JAG HAR SÅN JÄVLA SMÄRTA SÅ KAN VI JU SKITA I ATT BOKA NÅGON TID.....
röven: du är välkommen imorgon klockan 10.00... KLICK

RETARD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0