00.09

NEJ, jag tror att jag håller på att bli sjuk. eller ja, jag gick hem från jobbet idag för att det kändes som att jag hade feber. och nu har jag svin ont i halsen också, lite tråkigt kan man ju tycka. måste verkligen ge allt ut i det sista nu på jobbet innan vi åker.

annars så leker livet, har börjat småpacka lite och verkligen börjat inse att jag ska åka. tror dock inte riktigt att jag har fattat att jag verkligen ska vara BORTA på julafton? jag som älskar traditioner, OCH SPECIELLT JULEN. jaja, men samtidigt så får jag umgås med världens bästa brudar, plus att förhoppningsvis så kommer john och hans kompisar ner.

NU SKA JAG SOVA, och hoppas på att jag mår bra imorgon så jag slipper sjukanmäla mig. har fan inte sjukanmält mig en jävla gång sen jag började på com hem, och tänker inte göra heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0