1 oktober

Postat av:
har sett tidigare att du skriver väldigt mycket om din brorsa? vem är han egentligen och varför skriver du så mycket om han?:P

tycker inte att jag skriver speciellt mycket om honom, men visst. anledningen till att jag skriver om honom ibland är väl mest för att få skriva av mig lite. jag skulle egentligen bara vilja ta allt öga mot öga med honom, men det går inte. han har väl hamnat i fjortisstadiet där han vägrar inse att han har fel, så det går helt enkelt inte att ta en diskussion med honom. jag älskar min bror, men jag klarar inte av att se hur han förstör för sig själv, och hur dåligt han får oss i familjen att må. han sviker oss gång på gång, han ljuger och han beter sig inte bra helt enkelt. jag har haft några kompisar som allt har gått åt helvete för och jag vill helst slippa se det bli samma sak med honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0