15 oktober

haha skön dag eller, växeln har lagt av på jobbet = inga samtal = ledig tid. under tiden vi har varit ledig har jag hunnit springa på stan och köpt en lite present till lindis, ätit, ätit och ätit. dom bjuder på smörgåstårta, kakor, bullar och chokladbullar på jobbet, och nu när det är helg så får jag ju faktiskt äta det, heh-heh, smake bra.

Nu fungerar växeln igen, så back to work. OCH JUST DET, grattis Joel Julio Qwiberg till körkortet, duktig du eeee. och du....saknar faktiskt dig...lite..eller ganska mycket..tokskalle! en av dom som gjorde vemdalenveckan minnesvärd.




Kommentarer
Postat av: julio

tack vännen! och gud vad gullig du är, saknar dig med. vi måste hitta på något snart! puss

2010-10-15 @ 18:46:23
URL: http://julioss.blogg.se/
Postat av: malin

nemas gubben :)) absolut, hör av mig när jag är i sundsvall nästa gång!

2010-10-18 @ 11:25:06
URL: http://malinnorrrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0