18 oktober

skön sovmorgon, jatack. är ledig idag eftersom att jag jobbar helgen som kommer nu. hatar egentligen att vara ledig, blir så satans rastlös. men nu ska jag iallafall ta mig ner på gymmet och träna lite, sen får vi se vad som händer. kanske blir ett friskispass om inget annat roligt dyker upp.

haha just det, igår så var jag och emelie hemma hos kim och myste & bakade pizza. sen fick vi för oss attt smsa till 118100 för skojs skull, skrev något i stil med "när kommer jag träffa min drömkarl då????". hade hoppats på ett svar som "nästa vecka, nästa månad"...eller något liknande. fick till svar att jag kommer att träffa min drömkarl i samma område som jag bor i, mellan år 2010-2020. 2020???? no way

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0