2 oktober

10 minuter kvar sen slutar jag, tiden har gått jävligt fort på jobbet idag. går fort när man har roligt..hehehe-he. nu ska jag bara byta om och sen ska jag och lindis upp på högakustenhotellet för att käka, så få min födelsedagspresent av henne idag, så hon bjuder på käket, bussigt va? :D

förövrigt så råkade jag klicka in på aftonbladet och kollade på shakiras nya musikvideo, WTF? vad har hänt med den kvinnan? hon har för mig alltid varit en av världens snyggaste brud, men nu har hon gått ner så sjut mycket i vikt. ansiktet är ju fortfarande same same men vafan, ser ju ut som om dom har klistrat på världens snyggaste kvinnas ansikte på en 13årings kropp (klickar på ogilla knappen, hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0