22.40

tog bort inlägget som jag skrev för 10 minuter sedan av två anledningar.
1. jag orkar inte med mammas gnäll efter att ha läst det, så lika bra att ta bort det innan hon läser det. då slipper jag få ännu mer skit kastad i fejjan.
2. ni ska inte se mig som en jävla pms-kärring.

men grattis för er som hann läsa det, hoppas att inte ilskan smittade av sig. hur som helst så är jag på sjukt dåligt humör eftersom man inte hinner mer än att komma hem innan man får massa skit. nu tänker jag gå och lägga mig, hoppas att jag försover mig några månader så att det blir den 13 december, då slipper ni mig :)))))) (fejksmile)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt..



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-29 @ 23:01:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0