24 september

finally löning, men ne juste...11.000 åkte direkt in på sparkontot, men har ju iallafall liiite kvar att shoppa för. Så jag och jessan åkte till birsta för att hitta något som jag skulle ha på mig imorgon, då linda bajs backman har inflyttningsfest med temat rock, hittade inte ett skit till morgondagen. så kommer stå imorgon och irritera mig över det. När det är tema fester tycker jag att man ska gå all in, eller inte gå in alls. och nu hamnar jag någonstans mittemellan, så kommer nog vara ganska tråkig, kan hända att jag t.o.m byter om innan vi drar ner på krogen, men så tråkig vill man ju inte heller vara. aja, det visar sig.

kom hem runt 8 tiden och då drog jag, sallan och tove ut till toves stuga för att basta och fetta oss. efter många felkörningar från toves sida (nämnde jag att det var TOVES stuga vi skulle till, bör inte hon veta vägen då?) så kom vi äntligen fram, men då var det så jävla mörkt där ute i buschen så ingen vågade gå ut ur bilen, men tillslut kom vi in i stugan, men då vågade vi självklart inte gå ut till bastun eftersom alla är mörkrädda, och jag är rädd för grävlingar, haha. Så vi kollade på film och tände upp en brasa (jag tog fram skillzen och visade VEM jag är). Sen ballade det ur efter att vi gått igenom toves föräldrars garderob, ja..ni ser.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0