9 september


bild tagen för 2 helger sedan

och på bilden ser ni mig och saris, min favvo saris. Drog till henne efter jobbet idag för att umgås lite, mycket trevligt. Muttan-Mattan-Mattsson-Emelie var också där. vi planerar en utgång i helgen, men jag är fortfarande lite osäker (så nej lindis, du behöver inte oroa dig över att jag tänker dissa dig OM jag ska ut). Skulle iallafall vara trevligt med en vin-kväll med brudsen, men för min och sallans del ser det ut som att det blir lite starkare dricka än vin, höhö.

nu ska jag slå på en film som jag lånat av byppan, hörs va

Kommentarer
Postat av: BY

OSÄKER?? bli inge av du ska ut!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-10 @ 19:00:37
Postat av: lindis

tack för att du lättade på mitt hjärta i detta inlägg! Nu kan jag äntligen slappna av

2010-09-10 @ 22:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0