home sweet home

som man brukar säga, borta bra men hemma bäst. Efter att ha varit ute och rest i 5 månader nu så kan jag utan tvekan säga att det här är det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv, jag ångrar inte en sekund att jag gav mig ut på den här resan, snarare tvärtom.. känns som att det kommer bli ett beroende, nu vill jag bara resa hela tiden. men antar att det är nu man ska ta tag i livet, så kanske inte blir så många fler resor. Dock har jag planer på att kanske åka tillbaka till thailand och jobba i december, så länge det inte händer något intressant med mitt liv i härnösand så känner jag att jag inte har något här att göra. annars så kommer jag garanterat att ta med mig någon kompis och åka tillbaka till thailand och bali nästa år, dock kanske inte lika länge.

jag har iallafall lärt känna helt sjukt mycket folk under resan och jag och mina kompisar har haft så fantastiskt roligt varje dag, vi har verkligen bara varit i 5 månader nu, så ni kan ju tänka er hur det känns att komma tillbaka till jobb och verklighet imorgon, fyfan. dock har jag saknat mitt jobb och alla på jobbet jäkligt mycket, så ska bli kul att komma tillbaka.

Hur som helst så kom vi iallafall hem till arlanda i fredags efter 40 timmars resetid, vi åkte raka vägen hem till härnösand och jag började att överraska min pappa och bror, dom hade ingen aning om att jag skulle komma hem eftersom jag sagt hela tiden att jag skulle komma hem den 10e, så dom blev riktigt jävla överraskade och jag har nog aldrig fått så många kramar av pappa inom loppet på 5 minuter, helt fantastiskt. På lördagen hade john styrt ihop middag med hans familj och min mamma och mina syskon, så då överraskade jag dom också, mamma blev så jävla chockad och det var fan längesedan jag såg hon så glad. på kvällen så styrde john fest och då fick jag äntligen träffa min lindis också. Hade sen en helt sjukt rolig kväll på hamnkrogen och svenssons där man fick träffa alla igen, riktigt skoj. Nu ligger jag i sängen och mår fantastiskt bra faktiskt, ska strax åka iväg och träffa min sjuka farmor som jag har saknat väldigt mycket. ikväll blir det nog bara häng med familjen, som jag har saknat dom!

SÅDÄR, nu har jag fått skriva av mig lite. nu ska jag försöka hålla bloggen vid liv och om några dagar uppdaterar jag säkert med massa bilder från resan, måste bara fixa en hårdisk så jag kan ta alla bilder från emmlan.

SES OCH HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0